Saturday, May 19, 2007

napfogyatkozás

Pénteki lazulós borozgatás volt a két szerecsenben, akiknek a borlapja egy üde színvolt a vendéglátóipari egységek körében, ugyanis meglehetősen sokféle bor kapható decis kiszerelésbe is. Hát a 2005-ös Szent Andrea Napbor pont nem. Eyge ene alapon rendfeltünk egx üveggel. A borral már tavaly is találkoztam, akkor nem győzött meg hogy nekem ebből tartanom kéne készleten, aztán Egerszalókon kóstoltam egy olyan verzióját, ami nem öt, hanem tizenegy hónapig látott hordót, ott meg nem tudtam meggyőzni a termelőt hogy ez a nyerő napbor készítési stratégia.

Gondoltam megnézem mit vesztettem hogy nem fektettem le pár üveggel tavaly. Hát semmit. A bor nagyon fás illattal nyit, ez két óra múltán már elég jól visszavonult, de nem jött helyette tulajdonképpen semmi érdekes elő. Mind illatában, mind ízében üres bort találtam a poharamban. Ja, a színe, az szép volt. Hárompontos. Ami itt most inkább egy kimaradt ziccert ér.

Kóstoltam még zempléni chardonnayt, megint, na az jó volt. Viszont a megyeri furmint, na az meg üres volt.
Szóval kissé üresre sikeredett az este, a hummusz pitával azért jólesett.

No comments: