Saturday, August 25, 2007

savtúltengés


Az úgy volt, hogy amikor kijött a piacra, akkor gyorsan vettem belőle vagy nem is tudom mennyit, hármat legalább, ami azt jelenti nálam hogy bizodalmam van a borba, vakon. Meg azt is, hogy jól árazták be, értsd: olcsó volt, a hülyének is megéri.

Az elsőt hamarost ki is bontottam. Élesztő, savasság, kevés ásvány, szóval ezért vagy te ilyen olcsó, gondoltam. Gyorsan el is ajándékoztam egy palackot, a maradékot meg fektettem még kicsinyt.

Eddig. Most már bizonyíts, te, Bussay küvé, szóltam rá, és láss csodát. Sokkal szebb lett. Gömbölyödött. Eltűnt az élesztős illat. Tropikális illatok sorakoztak fel a savak mellé. De a sav, azért abból még mindig sok maradt, nekem legalábbis. Egy tisztán rizlingnél ez nem lenne gond, de ettől mást vártam.
Így nálam ez csak 4 pont. De Bussayhoz egyszer el kell menni, és ott is megkóstolni ezeket a dolgokat.

No comments: