Monday, February 19, 2007

kortyingatók

Múlt héten, hétvégén kortyingattam. Napokig álltak a borok nyitva, ha úgy tartotta kedvem belekóstoltam. Jó volt. Szerettem őket:

Don Simon Egri bikavér, 2002
A legkevésbé jó, kicsit vékony az ízlésemnek. Nem tipikus egri: hiányzik belőle a sok gyümölcs. Ő indult a legnagyobb hátrányból, lévén a Vesztergombi volt őelőtte. Azért gyenge 4 pont.

Vida Cabernet Franc, 2004
Kis csalódás: nincs átható illat. A színe rendben van. Korty rövid. Aztábn levegőztetve egyre hosszabb. Nincsenek bántó jegyek, rendben van, megnyugszom. 5 pont.

Ménesi Kadarka, 2002
Bonbonmeggy, ribizlilekvár. Ettől a bortól kicsit tartottam, mert külön életet élő tanninról olvastam, de a palackomban szerencsére nem engedte el a bor a tannint, szépen összesimultak. És harmadnapra feltámadott. És megörvendeztett egy még kerekebb struktúrával. Szerettem, no. De miért kadarka? Mint bor azért 5 pont, miért is ne.

No comments: